zondag 6 april 2014

FIBO 2014

Mijn baas kwam op het laatste moment op het idee om naar de FIBO beurs te gaan in Keulen. Dit is de grootste fitnessbeurs in Europa en zo'n 3 uur rijden van mij vandaan..
Ik had al gezien dat mijn grote fitnessmodel Ashley Horner ook aanwezig zou zijn, dus ik wilde ontzettend graag mee!!! Wat is er nou beter dan heel de dag met fitnessfanaten lopen die allemaal dezelfde passie delen?

Dus..... Om 05:50 (!) stond mijn baas voor de deur om me op te halen.. Ik weet niet of ik al helemaal leefde rond die tijd, maar ik ben de auto ingestapt :D Daarna moesten we nog even mijn collega Lisanne ophalen en zijn we naar Keulen gereden.
Na zo'n 3,5 uur in de auto te hebben gezeten was het zo ver! We waren op de plaats van bestemming! Helaas hebben we 3 keer de parkeergarage rond moeten lopen om te zien waar de uitgang was... Maar ja.. hadden wij onze workout ook weer gehad!

We kwamen binnen en we liepen gelijk tegen ROGUE aan.. De 'het' crossfit merk! Gelijk de baas proberen over te halen om zulke dingen aan te schaffen, maar het is nog niet helemaal gelukt ;p
Het was zo leuk om alle nieuwe fitness gadgets te zien en de overvloed aan fitnesstoestellen en verschillende uitvoeringen hier van.. Het is dat ik zelf geen sportschool heb, maar anders zou ik me denk ik niet in kunnen houden!
Je had ook een ontzettend grote hal met kleding en verschillende groepslessen... Ik heb me in kunnen houden met kleding kopen, gelukkig maar :D Het was wel leuk om de verschillende lessen te zien. Van paaldansen tot bodycombat en van 'trampoline workout' tot Piloxing.
Piloxing is een combinatie van pilates en boxing. Helaas konden Lisanne en ik de lol er niet echt van inzien en was het absoluut niet ons ding.

Na al een paar uur over de beurs geslenterd te hebben was het eindelijk tijd voor de 'power' afdeling! Je hoefde eigenlijk niet eens naar de borden te kijken, want je zag al aan het publiek dat je in de goede hal was! Brede mannen in tanktops of juist ielige mannetjes in tanktops die supplementen kwamen scoren om hun tanktops op te vullen!  Je keek je ogen uit daar... wat een drukte en wat een mensen. Lisanne en ik hadden besloten om een leuke foto te maken met brede kerels, nou dat is gelukt!


Er liepen ontzettend veel mannen zoals deze rond.. Natuurlijk waren er ook super afgetrainde vrouwen! Respect hoor om zo afgetraind en droog te zijn. Hier is zoveel discipline voor nodig, ik weet niet of ik dat ooit zou kunnen! Maar ja... we doen ons best! Helaas konden we niet met iedereen op de foto, want er stonden elke keer grote rijen.. Er was er maar 1 waar ik echt mee op de foto wilde en dat was Ashley! We waren al een keer langs de Bodybuilding.com stand gekomen, maar ik zag haar niet staan.. Later liepen we nog een keer langs, maar weer was ze er niet. Toch maar in de rij gaan staan (die ontzettend lang was!!) Ik begon echt aan mezelf te twijfelen.... Nou ben ik zo'n fan en nou herken in haar niet eens.. Hoe kan dat???? Na heel lang wachten waren we eindelijk aan de beurt. We liepen langs alle goodies die we mochten pakken, maar nog steeds geen ashley..
Er stond een hele brede kerel, die waarschijnlijk ook wel bekend moet zijn, daar heb ik het maar aan gevraagd.. Hij ging haar even halen.. Gelukkig, het lag dus niet aan mij! Ze was er gewoon niet, dus ik kon haar ook niet herkennen! Haha! Na 1 minuutje kwam ze aangelopen! Wat een mooie vrouw, wat een lichaam en wat was ze aardig! Ik kreeg een knuffel en daarna konden we met haar op de foto! She made my day!!!


Daarna was het al weer tijd om naar huis te gaan... Maar we gingen niet met lege handen naar huis. We hadden aardig wat goodies op de kop kunnen tikken. Waaronder de questbar chocolate brownie, die ik persoonlijk niet zo super lekker vond. Chocolate cookie chip is beter!
Na heel lang geslenterd te hebben was het heerlijk om weer in de auto te zitten.. Zere benen, zere voeten en zere schouders van mijn tas, maar het was het allemaal waard! Ik begin nu alvast maar met zeuren bij mijn baas dat we volgend jaar weer maar moeten gaan!

~Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten