woensdag 16 april 2014

Baked oatmeal met fruit

Ah, ik heb echt een nieuwe ontbijt verslaving! Normaal gesproken eet ik bijna elke morgen pannenkoeken, maar sinds kort heb ik wat nieuws! Als ik op tijd uit mijn bed ben tenminste, want het kost nogal wat tijd..
Ik ben zelf niet zo'n heel erg groot fan van havermout.. Ik eet het wel regelmatig, omdat het gewoon heel erg goed voor me is.. Maar ja... Verder ben ik er niet echt dol op... Tot dat ik 'baked oatmeal' ontdekte! Heeeeeeeeeeerlijk! Je maakt het bijna op dezelfde manier klaar als je normale havermout pap in de ochtend, alleen deze keer stop je het in de oven!


Vanmorgen was mijn ontbijtje 'baked oatmeal met fruit'

Wat zit er in?
-50gr. havermout
-1 eiwit
-0.5 schep whey protein chocolade
-rauwe cacao nibs
-klein beetje amandel melk
-mango
-kiwi

Wat moet je doen?
Verwarm de oven op 200 graden. Mix de havermout, whey en cacao nibs. Klop het eiwit en de amandelmelk. Mix het met de havermout en, whey en cacao en maak er kleine porties van.
Laat 15 minuten bakken in de oven.. Snij het fruit in stukjes, wacht tot de havermoutkoekjes klaar zijn, serveer het in een bakje en voilĂ !

Eet smakelijk morgenochtend!

~Judith



Geen opmerkingen:

Een reactie posten