zondag 4 mei 2014

Sunday Pancakes

Na al het ongezonde eten van vrijdag en zaterdag is het op zondag juist heerlijk om een gezond ontbijt te maken. Je hebt op zondag tenslotte alle tijd van de wereld. Oké, ik heb dan alle tijd van de wereld, niet iedereen...
Ik ben stapel gek op pancakes zoals sommige van jullie wel weten. Deze keer heb ik een ander recept gekozen. Je hebt serieus maar 3 dingen nodig voor deze heerlijke pannenkoeken.



Basis recept pannenkoeken:
-1 Banaan
-2-3 eieren
- 1/2 schep vanille whey

Doe alles in de blender en mix het door elkaar. Daarna doe je wat kokosolie in de pan en maak  je er zo'n 5 kleine pannenkoekjes van. Bak ze kort aan beiden kanten.

Ik heb zelf nog wat fruit toegevoegd en ik heb magere kwark als topping gebruikt.

Eetsmakelijk!

~Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten